dinsdag 11 april 2017

Panel rapporten

Beste ouders,

Wij proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de resultaten die uw kind boekt. Zowel op cognitief als op sociaal-emotioneel vlak. Een van de middelen is het rapport dat we twee keer per jaar maken. Dat rapport is vrij uitgebreid omdat we denken dat u daar behoefte aan heeft, maar weten doen we dat niet.

Graag zou ik met een aantal van u eens om tafel gaan om te horen hoe u er nu werkelijk over denkt. Ik denk dan aan drie ouders, een leerkracht en ik zelf. Ik zie dan voor me dat we op een ochtend ergens na de meivakantie bij elkaar komen. Mijn vraag is dan ook wie van u mee zou willen praten over dit onderwerp?

Mocht zich meer dan drie ouders aanmelden dan loot ik.

Groet,
Roland Stoffelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten